VOIP Szczecin
Wirtualna centrala VoIP – Szczecin i inne miasta
Szukasz nowoczesnego i wydajnego rozwiązania do telefonicznej obsługi klientów? Postaw na wirtualną centralę z systemem VoIP! To rozwiązanie, które zapewni Ci szereg korzyści, między innymi usprawni komunikację w Twojej firmie, przyniesie oszczędności finansowe, a dodatkowo poprawi organizację pracy osób zatrudnianych w przedsiębiorstwie. Prowadzisz biuro, przychodnię bądź placówkę edukacyjną w Szczecinie lub innej miejscowości? Chcesz dowiedzieć się więcej na temat systemu VoIP? Zapraszamy!
Wszechstronne VoIP z szeregiem praktycznych funkcji
Wirtualna centrala z systemem VoIP to idealne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy, który pragnie poprawić jakość obsługi klienta. Oprogramowanie zapewnia bowiem między innymi:
- funkcję trasowania połączeń – umożliwiającą łączenie danej osoby z tym samym konsultantem, z którym rozmawiała wcześniej,
- możliwość limitowania połączeń przychodzących i ustawiania kolejek według różnych kryteriów – co sprawia, że klienci nie blokują linii przez wiele godzin, są stale informowani o miejscu w kolejce, a podczas oczekiwań mogą słuchać przyjemnej muzyki,
- opcję nagrywania połączeń oraz zapisywania ich nawet przez 24 miesiące – dzięki czemu możesz w dowolnym momencie weryfikować szczegóły rozmów czy odtwarzać rozmowy w celu wychwytywania błędów i korygowania ich.
Postaw na innowacyjny system VoIP, aby dołączyć do szerokiego grona naszych zadowolonych Klientów ze Szczecina oraz innych dużych miast!