Cennik Pakietów Wirtualnej Centrali

  • Home
  • Cennik Pakietów Wirtualnej Centrali

Cennik Pakietów Wirtualnej Centrali

Pakiet 2

950
netto /
miesiąc
przez 6 miesięcy
zamiast 19
Rabat 50%
  • 2 stanowiska (konta SIP)
  • Wsparcie przy wdrożeniu
  • Numery wewnętrzne
  • Transfer połączeń
  • Syntezator mowy IVONA
  • Zarządzanie prezentacją
  • Biling online
  • Menu tonowe
  • IVR (zapowiedź)

Pakiet 5

2450
netto /
miesiąc
przez 6 miesięcy
zamiast 49
Rabat 50%
  • 5 stanowisk (kont SIP)
  • Wsparcie przy wdrożeniu
  • Numery wewnętrzne
  • Transfer połączeń
  • Syntezator mowy IVONA
  • Zarządzanie prezentacją
  • Biling online
  • Menu tonowe
  • IVR (zapowiedź)
  • warunek stanu, czasu)
  • Wirtualny fax
  • Kolejkowanie połączeń

Pakiet 10

4950
netto /
miesiąc
przez 6 miesięcy
zamiast 99
Rabat 50%
  • 10 stanowisk (kont SIP)
  • Wsparcie przy wdrożeniu
  • Numery wewnętrzne
  • Transfer połączeń
  • Syntezator mowy IVONA
  • Zarządzanie prezentacją
  • Biling online
  • Menu tonowe
  • IVR
  • (wszystkie akcje)
  • Wirtualny fax
  • Kolejkowanie połączeń
  • Nagrywanie rozmów

Pakiet 25

9950
netto /
miesiąc
przez 6 miesięcy
zamiast 199
Rabat 50%
  • 25 stanowisk (kont SIP)
  • Wsparcie przy wdrożeniu
  • Numery wewnętrzne
  • Transfer połączeń
  • Syntezator mowy IVONA
  • Zarządzanie prezentacją
  • Biling online
  • Menu tonowe
  • IVR
  • (wszystkie akcje)
  • Wirtualny fax
  • Kolejkowanie połączeń
  • Nagrywanie rozmów
  • Monitoring rozmów

Testuj 30 dni za darmo, kolejne 6 miesięcy z rabatem 50%

Numery telefonów

Pakiet może zawierać dowolną ilość numerów stacjonarnych lub komórkowych utrzymywanych według cennika numerów

Ceny połączeń

Połączenia wychodzące są płatne według cennika połączeń

Informacje dodatkowe

W SuperVoIP.pl możesz przetestować wszystkie usługi za darmo przez 30 dni. Po upływie bezpłatnego okresu testowego system pobierze opłatę zgodnie z cennikiem za pozostałą ilość dni do końca miesiąca. Okres testowy nie dotyczy numerów komórkowych i zagranicznych oraz połączeń wychodzących.

Pakiet wirtualnej centrali może zawierać dowolną ilość numerów stacjonarnych lub komórkowych utrzymywanych według cennika numerów.

Pakiet wirtualnej centrali nie zawiera minut, połączenia wychodzące są płatne według cennika połączeń wychodzących dostepnego na stronie.

Stanowisko SIP oznacza konto SIP niezbędne do podłączenia urządzenia końcowego: aplikacji / telefonu IP. Stanowisko to niezależne miejsce odbioru / wykonywania połączeń. Do konta SIP sugerujemy aby zalogowane było w tym samym czasie tylko jedno urządzenie. Pakietu nie można rozszerzyć o ilość stanowisk.

Na koncie klienta może być aktywny tylko jeden pakiet wirtualnej centrali, który można zmienić samodzielnie w dowolnym momencie w panelu zarządzania.

Usługi nie wliczone w pakiet wirtualnej centrali można dodać według aktualnego cennika usług. Będą one rozliczane miesięcznie, niezależnie od ceny pakietu.

Zasady i sposób rozliczeń

Rozliczanie za korzystanie z usług i połączeń odbywa się na zasadzie zasileń konta (prepaid). Aby korzystać z naszych usług nie musisz podpisywać żadnej umowy. Wystarczy się zarejestrować. Dla firm i instytucji publicznych istnieje również możliwość podpisania umowy z rozliczaniem miesięcznym (postpaid).

Konto można doładować przez szybkie płatności internetowe PayU oraz przelew tradycyjny generując wcześniej FV proformę (tylko dla firm). Szczegółowe informację znajdziesz w panelu w zakładce doładuj konto. Środki na konice ważne są bezterminowo.

Opłaty za pakiety i usługi pobierane są zawsze 1 dnia miesiąca z góry, a za połączenia wychodzące zaraz po jego wykonaniu. Historię pobranych opłat znajdziesz w panelu.

Faktury wystawiane są za każde doładowanie konta i wysyłane w formie elektronicznej na adres email. Możesz włączyć FV zbiorcze, na koniec miesiąca będziesz otrzymywał jedną FV za wszystkie doładowania w bieżącym miesiącu. Dla firm zagranicznych możliwe sa faktury NP/EU w języku angielskim.

W panelu SuperVoIP.pl jest możliwość zdefiniowania limitu środków po którego przekroczeniu system wyśle powiadomienie e-mailem lub SMSem. W przypadku ujemnego stanu konta wszystkie usługi oprócz połączeń wychodzących działają nadal normalnie przez 30 dni.

W panelu zarządzania możesz włączyć automatyczne wpłaty z karty płatniczej w przypadku gdy stan Twojego konta spadnie poniżej określonej wartości.

Zaufali nam

Skip to content