Wirtualna Centrala - funkcje i możliwości

  • Home
  • Wirtualna Centrala – funkcje i możliwości

Wirtualna centrala w SuperVoIP.pl

Redukcja Kosztów

Wirtualna centrala VoIP pozwala na znaczną redukcję kosztów rozmów telefonicznych, zwłaszcza międzynarodowych, ponieważ wykorzystuje połączenie internetowe zamiast tradycyjnych linii telefonicznych

Elastyczność i Mobilność

Użytkownicy mogą korzystać z usług VoIP z dowolnego miejsca, gdzie jest dostęp do Internetu. To idealne rozwiązanie dla zdalnych pracowników i firm z wieloma lokalizacjami

Łatwa Skalowalność

Wirtualna centrala VoIP umożliwia łatwe dodawanie lub usuwanie linii telefonicznych, co jest szczególnie korzystne dla rozwijających się firm

Integracja z Innymi Systemami

Nasza platforma VoIP może być łatwo zintegrowana z innymi systemami biznesowymi takimi jak CRM, co zwiększa efektywność pracy

Zaawansowane Funkcje

Różnorodne funkcje, takie jak przekierowywanie połączeń, poczta głosowa, konferencje telefoniczne, identyfikacja rozmówcy, które często są włączone w standardowy pakiet usług

Bezpieczeństwo

Stawiamy na bezpieczeństwo. Nasz system posiada  zaawansowane funkcje zabezpieczające, w tym szyfrowanie połączeń, weryfikacje dwuetapową, co jest szczególnie ważne dla firm dbających o ochronę danych

Wirtualna centrala - przegląd funkcji

Biling połączeń

Pełny dostęp online do bilingu połączeń przychodzących oraz wychodzących, możliwość dowolnego filtrowania wyników (według numerów, stanowiska, statusu połączenia), statystyki graficzne, biling SMS

Przekierowania

Przekierowanie połączeń przychodzących na zewnętrzny numer: bezwarunkowe lub warunkowe. Możliwość określenia wielu dodatkowych opcji takich jak komunikat głosowy po odebraniu połączenia, prezentacja numeru

Transfer połączeń

Możliwość transferowania połączeń na dowolny numer wewnętrzny lub zewnętrzny (możliwy transfer bezwarunkowy lub z asystą). Możliwość przechwycenia rozmowy przychodzącej na inne stanowisko

Prezentacja połączeń

Możesz ustawić prezentację dla połączeń wychodzących dla każdego konta SIP osobno. Możliwa prezentacja dynamiczna różnymi numerami w zależności od kierunku połączeń: krajowe czy zagraniczne

Połączenia oczekujące

Funkcja pozwala limitować ilość połączeń przychodzących w zależności od potrzeb oraz urządzenia przyjmującego ruch. System przy połączeniu sprawdza czy konto SIP prowadzi rozmowę

Numery wewnętrzne

Mmożliwość definiowania numerów wewnętrznych 2 lub 3 cyfrowych dla konkretnych stanowisk Możliwość definiowania numerów i przypisania ich do usług, grup kont SIP, numerów zewnętrznych

Trasowanie połączeń

Funkcja analizuje numer dzwoniącego podczas połączenia przychodzącego i szuka w rejestrze połączeń odebranej lub wykonanej rozmowy z tego numeru w określonym czasie aby połączyć rozmowę bezpośrednio na stanowisko konsultanta, który wcześniej rozmawiał z tym numerem

Kolejkowanie połączeń

Możliwość definiowania wielu kolejek, ustalanie różnych strategii oraz priorytetów, dynamiczne włączanie dodatkowych agentów, informowanie klienta o miejscu w kolejce, definiowanie agentów na numerach SIP lub telefonach zewnętrznych, dynamiczny podgląd stanu kolejek

Identyfikacja połączenia przychodzącego

Możliwość zdedefiniowania nazwy numeru oraz informacja o numerze dzwonięcego. Możesz również włączyć pokazywanie nazwy klienta, który do Ciebie dzwoni na podstawie wgranej książki telefonicznej

Książka adresowa

Kontakty widoczne na wszystkich Twoich telefonach - funkcja kompatybilna z telefonami Grandstream oraz Yealink

Strategie połączeń

Możesz zdefiniować, które konta SIP będą dzwoniły równocześnie lub w kolejności "połącz dalej" dla warunków nie odbiera, zajęty, niedostępny

Muzyka na czekania

Usługa pozwala wgrać do systemu ​​​​własne pliki muzyczne i odtwarzać je podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów

Syntezator mowy

Bezpłatne wygenerowanie zapowiedzi syntezatorem mowy Ivona w wielu językach oraz wieloma głosami lektorów

Poczta głosowa

Umożliwia pozostawienie wiadomości głosowej w przypadku gdy stanowisko jest niedostępne, zajęte lub nie odbiera. Nagranie wysyłane na email

BLF

Funkcja umożliwia podgląd stanu zajętości innych stanowsik (kont SIP). Funkcja dostępna jest na telefonach marek Grandstream oraz Yealink

Usługa IVR

Usługa pozwala zdefiniować różne scenariusze obsługi połączenia przychodzącego. Możesz:
- sprawdzić czas przyjścia połączenia,
- uruchomić wybór tonowy,
- uruchomić kolejkę lub połączyć na konto SIP
- sprawdzić czy połączenie zostało odebrane,
- uruchomić chatbota,
- przekierować,
- wysłać e-mail,
- wysłać sms,
- odtworzyć komunikat
- uruchomić dowolny url z parametrami i pobrać zwracaną wartość
- sprawdzić wartość zapamiętanej zmiennej
- sprawdzić numer przychodzący
- odczytać wartość i porównać ją z danymi z wgranej tabeli

Poniżej znajdziesz opis wszystkich dostępnych akcji IVR w naszym systemie!

nowy panel zarządzania supervoip

Podłącz się do przyszłości komunikacji z usługą Wirtualnej centrali!

 Niech Twoje połączenia będą szybsze, bardziej niezawodne i tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zdobądź przewagę konkurencyjną dzięki naszej zaawansowanej technologii i nieograniczonym możliwościom. Wybierz jakość, elastyczność i oszczędności. Wybierz naszą usługę już dziś!

15 lat
doświadczeń
2500 +
Obsługiwanych stref
90
krajów
1000 +
wdrożeń

Zaufali nam

Skip to content