Wirtualna centrala w SuperVoIP.pl
Redukcja Kosztów
Wirtualna centrala VoIP pozwala na znaczną redukcję kosztów rozmów telefonicznych, zwłaszcza międzynarodowych, ponieważ wykorzystuje połączenie internetowe zamiast tradycyjnych linii telefonicznych
Elastyczność i Mobilność
Użytkownicy mogą korzystać z usług VoIP z dowolnego miejsca, gdzie jest dostęp do Internetu. To idealne rozwiązanie dla zdalnych pracowników i firm z wieloma lokalizacjami
Łatwa Skalowalność
Wirtualna centrala VoIP umożliwia łatwe dodawanie lub usuwanie linii telefonicznych, co jest szczególnie korzystne dla rozwijających się firm
Integracja z Innymi Systemami
Nasza platforma VoIP może być łatwo zintegrowana z innymi systemami biznesowymi takimi jak CRM, co zwiększa efektywność pracy
Zaawansowane Funkcje
Różnorodne funkcje, takie jak przekierowywanie połączeń, poczta głosowa, konferencje telefoniczne, identyfikacja rozmówcy, które często są włączone w standardowy pakiet usług
Bezpieczeństwo
Stawiamy na bezpieczeństwo. Nasz system posiada zaawansowane funkcje zabezpieczające, w tym szyfrowanie połączeń, weryfikacje dwuetapową, co jest szczególnie ważne dla firm dbających o ochronę danych
Wirtualna centrala - przegląd funkcji
Biling połączeń
Pełny dostęp online do bilingu połączeń przychodzących oraz wychodzących, możliwość dowolnego filtrowania wyników (według numerów, stanowiska, statusu połączenia), statystyki graficzne, biling SMS
Przekierowania
Przekierowanie połączeń przychodzących na zewnętrzny numer: bezwarunkowe lub warunkowe. Możliwość określenia wielu dodatkowych opcji takich jak komunikat głosowy po odebraniu połączenia, prezentacja numeru
Transfer połączeń
Możliwość transferowania połączeń na dowolny numer wewnętrzny lub zewnętrzny (możliwy transfer bezwarunkowy lub z asystą). Możliwość przechwycenia rozmowy przychodzącej na inne stanowisko
Prezentacja połączeń
Możesz ustawić prezentację dla połączeń wychodzących dla każdego konta SIP osobno. Możliwa prezentacja dynamiczna różnymi numerami w zależności od kierunku połączeń: krajowe czy zagraniczne
Połączenia oczekujące
Funkcja pozwala limitować ilość połączeń przychodzących w zależności od potrzeb oraz urządzenia przyjmującego ruch. System przy połączeniu sprawdza czy konto SIP prowadzi rozmowę
Numery wewnętrzne
Mmożliwość definiowania numerów wewnętrznych 2 lub 3 cyfrowych dla konkretnych stanowisk Możliwość definiowania numerów i przypisania ich do usług, grup kont SIP, numerów zewnętrznych
Trasowanie połączeń
Funkcja analizuje numer dzwoniącego podczas połączenia przychodzącego i szuka w rejestrze połączeń odebranej lub wykonanej rozmowy z tego numeru w określonym czasie aby połączyć rozmowę bezpośrednio na stanowisko konsultanta, który wcześniej rozmawiał z tym numerem
Kolejkowanie połączeń
Możliwość definiowania wielu kolejek, ustalanie różnych strategii oraz priorytetów, dynamiczne włączanie dodatkowych agentów, informowanie klienta o miejscu w kolejce, definiowanie agentów na numerach SIP lub telefonach zewnętrznych, dynamiczny podgląd stanu kolejek
Identyfikacja połączenia przychodzącego
Możliwość zdedefiniowania nazwy numeru oraz informacja o numerze dzwonięcego. Możesz również włączyć pokazywanie nazwy klienta, który do Ciebie dzwoni na podstawie wgranej książki telefonicznej
Książka adresowa
Kontakty widoczne na wszystkich Twoich telefonach - funkcja kompatybilna z telefonami Grandstream oraz Yealink
Strategie połączeń
Możesz zdefiniować, które konta SIP będą dzwoniły równocześnie lub w kolejności "połącz dalej" dla warunków nie odbiera, zajęty, niedostępny
Muzyka na czekania
Usługa pozwala wgrać do systemu własne pliki muzyczne i odtwarzać je podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów
Syntezator mowy
Bezpłatne wygenerowanie zapowiedzi syntezatorem mowy Ivona w wielu językach oraz wieloma głosami lektorów
Poczta głosowa
Umożliwia pozostawienie wiadomości głosowej w przypadku gdy stanowisko jest niedostępne, zajęte lub nie odbiera. Nagranie wysyłane na email
BLF
Funkcja umożliwia podgląd stanu zajętości innych stanowsik (kont SIP). Funkcja dostępna jest na telefonach marek Grandstream oraz Yealink
Usługa IVR
Usługa pozwala zdefiniować różne scenariusze obsługi połączenia przychodzącego. Możesz:
- sprawdzić czas przyjścia połączenia,
- uruchomić wybór tonowy,
- uruchomić kolejkę lub połączyć na konto SIP
- sprawdzić czy połączenie zostało odebrane,
- uruchomić chatbota,
- przekierować,
- wysłać e-mail,
- wysłać sms,
- odtworzyć komunikat
- uruchomić dowolny url z parametrami i pobrać zwracaną wartość
- sprawdzić wartość zapamiętanej zmiennej
- sprawdzić numer przychodzący
- odczytać wartość i porównać ją z danymi z wgranej tabeli
Poniżej znajdziesz opis wszystkich dostępnych akcji IVR w naszym systemie!
Akcje IVR
Podłącz się do przyszłości komunikacji z usługą Wirtualnej centrali!
Niech Twoje połączenia będą szybsze, bardziej niezawodne i tańsze niż kiedykolwiek wcześniej. Zdobądź przewagę konkurencyjną dzięki naszej zaawansowanej technologii i nieograniczonym możliwościom. Wybierz jakość, elastyczność i oszczędności. Wybierz naszą usługę już dziś!