VOIP Wrocław
VoIP: Wrocław
Prowadzisz firmę usługową albo sklep internetowy z infolinią? Zadbaj o profesjonalizm oraz wygodę dzięki centrali VoIP. Przedsiębiorcom z Wrocławia i okolic dostarczamy rozwiązanie technologiczne, które pozwala:
- przechowywać biling połączeń,
- przekierowywać połączenia — np. połączyć dzwoniącego klienta z innym działem albo dedykowanym opiekunem,
- obsługiwać numery wewnętrzne — dzięki temu system umożliwia wykonywanie nie tylko połączeń z klientami, ale też między pracownikami różnych zespołów czy oddziałów,
- kolejkować połączenia — zajęta linia nie musi automatycznie rozłączać połączenia, a dzwoniący może poczekać na swoją kolej,
- identyfikować połączenia przychodzące,
- przechowywać dane w książce adresowej — dzięki temu pracownik odbierający połączenia może np. od razu przekierować do opiekuna danego klienta, bo widzi szczegóły nadawcy,
- umilać dzwoniącym klientom czas oczekiwania na połączenie muzyką,
- tworzyć zapowiedzi głosowe przed połączeniem — np. w celu udzielenia informacji o administratorze danych osobowych, o nagrywaniu połączenia itp.,
- nagrywanie połączeń — dzięki temu ważne informacje nie przepadną, nawet jeśli pracownik zapomni je przekazać czy zapisać, a odpowiedni dział może odsłuchiwać rozmowy w celu kontroli jakości obsługi,
- obsługiwać pocztę głosową — np. jeśli klient chce przekazać informację po godzinach pracy firmy, może nagrać wiadomość, która zostanie odebrana w kolejnym dniu roboczym.
Operator VoIP: Wrocław
Posiadanie systemu VoIP w firmie działającej na terenie Wrocławia albo każdego innego miasta w Polsce to ogromna wygoda dla pracowników, którzy mogą sprawnie zarządzać połączeniami, pozyskiwać informacje z wiadomości oraz kontrolować jakość obsługi. To również szereg udogodnień dla klientów, którzy nie muszą wykonywać kolejnych połączeń w przypadku zajętej linii ani dzwonić pod różne numery, by porozmawiać z pracownikiem danego działu. Sprawdź, jak to działa i poznaj propozycje operatora VoIP!